torsdag den 4. april 2013

Poncho

Jeg har efter meget søgen på nettet endelig fundet mit første større strikkeprojekt, som jeg er gået i gang med. Jeg havde jo besluttet, at jeg ville strikke en poncho til mig selv, og jeg ville meget gerne have ærmer i den, da jeg cykler meget.

Efter meget søgen frem og tilbage faldt jeg for denne tværstrikkede poncho. Jeg var så heldig, at jeg kunne finde bladet med opskriften i på vores lokale bibliotek og garnet blev bestilt hjem fra garnudsalg.dk.


Jeg har valgt at strikke den i en tråd Blackhill højlandsuld i farven mørk rullesten og en tråd Blackhill kid mohair silk i farven kit grå.

Jeg havde håbet på, at jeg ville have fået strikket en masse i den netop overstået påskeferie, men har måtte erkende, at det desværre ikke er blevet til så meget, som jeg regnede med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar