mandag den 18. marts 2013

Testning af kuglevest fra Protac.

Som jeg jo tidligere har skrevet op til Mads og Adams skolestart i august, var vi jo meget bekymrede i forhold til, hvordan det skulle gå Adam.

Desværre har det vist sig, at Adam har de problemer i forhold til at holde sin koncentration, og han blivet let afledt af de andre børn - og sig selv, som vi frygtede inden hans start. Vi står nu med en dreng, som efter 7 måneder i den danske folkeskole allerede er ked af at gå i skole. Dette viser og fortæller han os tydeligt.

Den anden dag da vi skulle cykle i skole, drejede hn ned mod sin gamle børnehave i stedet for mod skolen. Da jeg sagde hov det er den forkerte vej, var svaret: Jeg vil i børnehave. Jeg savner min børnehave og Brian (hans elskede børnehave-pædagog). Åhh hvor gør det bare ondt.

I forsøget på at se om vi kan afhjælpe hans udfordringer, prøver han lige nu en kuglevest af, som vi har på prøve fra Protac. Vi fik den sendt her hjem i vinterferien, hvor vi introducerede den for ham, og der tog han meget positivt imod den. Nu bor den i skole, og hvor meget og om den hjælper ham ved vi ikke, men på torsdag skal vi til skole/hjem-samtale, så vi er spændte på at få en tilbagemelding.



 

Billedet er lånt fra Protac´s hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar